söndag 12 juli 2015

Syskonkärlek samtidigt Syskonhat

Första dagen var barnen jättenyfikna på bebisen och ville hålla om han och pussa men i dag var han mindre intressant.Felicia är avundsjuk och så fort bebisen gråter börjar hon.Franko är tvärtom.Han pussar och vill hålla om honom.
Men så är det oxå stor ålderskillnad på dem oxå och de är närmre med Felicia och bebisen än de är med Franko.
Så fort bebisen kom ammade jag då jag har gjort de tidigare och kände att de är ett naturligt val för mig om jag fick mjölk vilket jag fick tur det då de skulle tära på ekonomin om vi skulle behöva köpa ersättning.
I går fick jag dock vattenblåsor på vårtorna,en värre än den andra och slutade upp och ammade på det.I dag ringde jag BB och åkte upp.En barnmorska tittade och sen fick jag använda en pump och pumpa ut mjölk som ja sen fick ta med mig i en flaska.De släppte trycket så de var skönt och sen använde jag en amingsskydd på tutten och då var de mindre smärtsamt.
Nu blir de purelan och hoppas de läker snabbt.
I morgon har vi tid hos BB för pku test på bebisen kl 09.Hoppas de går bra.



Inga kommentarer: