onsdag 15 juli 2015

Pojknamn på F

De här med att bestämma namn är inte lätt speciellt då vi inte delar samma åsikt.
Har tjatat på maken sen jag var gravid och frågat vilket namn vi ska ha på bebisen men de blev ändå trots tjat aldrig av.Ja nu är vi här med bebis och ja jag säger bebis.Mindre roligt och likadant nu,vet fortfarande inte.Vi har namnförslag men såna fall gillar jag inte hans förslag eller vice versa.
Har ju 3månader på oss att bestämma annars får man ju böta men hur roligt är det och ha en söt liten bebis framför sig och dessutom utan namn.
Hör hela tiden,åh vilken sötis.Vad heter han?
Eh ööö hm,vi vet forfarande inte säger jag och skäms lite.
Själv gillar jag Francis,Florence och Florenz.
Maken gillar Felix,Filip och Fadi.Vi kollade upp på sidan  www.fornamn.se sen väljer man om de är flick/pojknamn och sen första bokstaven.
Får se vem som till slut ger sig eller om de blir något helt annat.
Inte lätt bokstav att sätta namn på känns det som.Man blir begränsad på annat sätt.
Har ni något förslag tar jag gärna emot.Alltid roligt och höra vad andra gillar för namn.




Inga kommentarer: