torsdag 11 juni 2015

Ergobaby

Jag har fått chansen och få testa en bärsele och inte vilken som helst utan Ergobaby som jag hört mycket gott om och är en av de bästa på marknaden.
Fick en limited edition och är en unik färg,skulle jag själv välja så skulle jag nog valt en enfärgad men de är för jag vill ha det stilrent men nu är det ju viktigaste funktionen och att den kommer till
användning.
Har en vagn och den vann jag en månad precis innan jag skulle föda dottern och hade ingen vagn innan dess och har tyvärr inte ingen ekonomi och köpa en syskonvagn och den här bärselen
kommer bli vår bästa vän.Bära Felicia bakom ryggen,eller på höften eller varför inte mot magen.
Skönt att kunna få variera sig och sen drar jag stolt bebisen i sin liggdel.
Helt underbart och ser fram emot och få använda denna.
Har du en bärsele och i så fall vad tycker du om den?
Har du inte så rekommenderar jag dig att kolla utbudet hos Jollyroom.
Superfina verkligen.







Inga kommentarer: