tisdag 9 juni 2015

Aniball- Inför förlosningen &Eftervård

I dag fick jag detta på posten och har varit nyfiken på detta sen jag såg de för första gången men aldrig kunnat unna mig själv detta tråkigt nog och med det blev det besvär för mig vilket jag inte önskar att de händer någon men de är tyvärr ganska vanligt att de händer efter graviditeten.

Att de finns en sån här magisk sak som kan förhindra besvär i underlivet låter ju bara för bra för att vara sann men nu ska jag testa fram till förlossningen och även efter för att se om de blir någon
förbättring och att den även underlättar för en på förlossningsdagen låter som en dröm.
Alla som har fött barn vet hur man lider och man vill bara att de ska gå över fort,med denna sägs det att de gör utdrivningsfasen  mycket snabbare och så man slipper spricka/klippa.
Själv har jag tidigare spruckit,första barnet vart ju mer men andra blev de ett stygn.
Skulle bli jätteglad om man slapp det helt och hållet,hoppas denna så klart ska göra så jag slipper besvär.Kommer uppdatera och skriva om denna så även ni vet hur de fungerar.
Vill du redan nu ha din egna och testa själv så är det bara och klicka på länken och köpa din egna hos
http://www.aniball.se/ för 699:- får du allt detta.






Inga kommentarer: