onsdag 13 maj 2015

Ge till dem behövande

För något år sedan så var vi så nedåt och mådde dåligt.Hade så dålig ekonomi,sonen var under utredning och så var jag mammaledig till Felicia.Allt hände på samma gång och kommer ihåg att jag kände att vi inte hade nån utväg och ingen hjälp någonstans så jag vände mig till Giving people på facebook och skrev om vår livvsstil och vad vi behöver hjälp med.
Fick besked tillbaka att de klart dem vill försöka  hjälpa oss så de la ut ett inlägg om oss och vår situation.
Blev så berörd att så många runt Sverige ville hjälpa oss,helt främlingar för oss men de öppnade deras hjärta och hjälpte till.Har skrivit om de på bloggen tidigare.
När jag var på deras sida så fick jag se ett inlägg om att en gravid tjej inte hade något till hennes bebis som skulle komma om några veckor så ville verkligen ge de jag kunde.
Kändes skönt att kunna ge tillbaka något och att de uppskattas så mycket gör en ännu mer ödmjuk.
De här fick jag b.la med mig.Hade t.om två påsar till som ja glömde ta kort.



Inga kommentarer: