lördag 16 juli 2016

Så förbannad att de inte finns ord

Jag och sönerna skulle iväg och handla och vi gick som vanligt in till Willys,och gick runt och så där.
Kom in i frukt avdelningen och sonen gör små ljud i bland.
Nu var de så att de var ett äldre par(pensionärer) som glodde på oss,tänkte aha dom glor väl på mig(den tjocka tanten) och tänkte inte mer på de fast de tittade och viskade.Tills slut stod gubben inte ens en meter ifrån och jag frågade snackar du om mig eller?Han bara nä men se till att få pli på han där.Ja bara va.Ja han gör konstiga ljud.Ja flippade totalt.Började närma mig honom och pekade med ett finger,du där du ska bara hålla käften din jävla gubbe.Han är fan sjuk,och föddes så så du ska bara hålla käften.Skulle väl sagt de bättre men ja såg rött och var så ilsken.Hur fan kan äldre vuxna människor snacka skit om ett barn.
Blev så arg,men oxå ledsen.Hela fruktavdelningen tystnade och så klart kollade på mig och mitt utbrott.
Alltså den som muckar med mina barn fan ska komma igenom mig först.
Franko blev chockad då han såg hur arg jag blev och efter de var han tyst.Såg att de påverkade honom mer än ja hade velat.Gav honom en kram och försökte trösta honom och tecknade på teckenspråk att den gubben var dum.Han tittade på mig med sina stora,ledsna ögon.Inget funkade.
Den dagen började skit och tyvärr påverkades ja av händelsen.Att få vara med om de vi har varit och sen dessutom bli attackerade i en matbutik,alltså fy för sånt folk.
Ville bara skriva av mig,mår bättre nu men de har satt sitt spår :(

Inga kommentarer: