fredag 2 februari 2018

Vinnare av Feminas tävling

I början av Januari fick jag ett mejl från Femina att jag vann spa weekend  hos Vadstena Klosterhotell,Classic spa paket och gu vad jag längtar tills vi bokar in oss där.Har hört väldigt gott om Vadstena klosterhotell och med alla bilder som man sett så vill jag bara doppa mig i jacuzzi eller varför inte ångbastu eller bara njuta av yoga eller bara slappna av.
Efter att jag och maken gifte oss så har vi inte åkt bort och haft avkoppling så det här är välbehövligt.
Frågan är bara vart man ska ha barnen.Stora sonen är ju snart 9 år så han kan sova över hos sin bästa kompis de dagarna vi är borta men har en trotsig dotter på 4år och en energiboll på 2.5år som de kommer bli svårare att ordna men hoppas de går att lösa så vi kan äntligen få åka iväg och bara vara vi två.Sist det händer var ju på smekmånaden, bilder och reccension kommer på sidan så fort vi varit där och utforskat stället



Inga kommentarer: