onsdag 4 november 2015

Motivationen är nere

Fy säger jag bara,mår inte alls bra och känner att motivation är verkligen på noll.Har inte lust med mycket och städning prioteras inte så bra som de borde.Varför är det så här?Vill ju må bra.Älskar mina barn men varje gång jag har fått ett mirakel så har jag blivit "blue" som de säger .Nedstäd,förlossningsdepression u name it.Är där och känner inte att jag varit så låg tidigare men just nu har jag en övervikt som sitter på mig som berget och känns omöjligt att gå ner.
Vill ju vara smal,hälsosam och kunna leka ordentligt med barnen istället för att klaga.
Hjälp får man ingenstans och hatar verkligen sjukvården.Ringde till vårdcentralen men nej du är inte inskriven här..ååh blir så arg.Från Januari i år så har de sagt att man kan vända sig till vilken vårdcentral man vill men nej tydligen inte.Ville ha remiss angående viktproblemen jag har men de blir de inte.Måste ju ta tag i saken själv tydligen.
Hm har funderat länge nu på gastric och nu känns de verkligen som sista utvägen,så trött på att må så här skit.Stöd får man ju inte från någon och det som är så tragiskt.

Bild från google

Inga kommentarer: