fredag 27 november 2015

Black Friday

Jösses vilken dag det har varit i dag och ändå har man inte gjort så mycket som jag hade tänkt mig.Svårare än jag hade trott men med tre barn att hålla koll på så blev det kaos.
Först åkte jag,Felicia & Filip till Citygross och småhandlade sen blev klockan mycket så vi åkte hemåt med snabbstopp hos okq8 för att hämta ut en julklapp.Sen väntade vi på Franko,när han väl kom hem så blev de tandläkarebesök.Har gått tre ggr den senaste månaden och nej dem ville ändå inte ta ut hans tand.Den kommer lossna har dem sagt nu över en månad.Efter de så åkte vi till Lekia för i dag var de ändå tag 3 betala för 2.Passar vår plånbok så de fick bli Frankos och Felicias julklappar.Nu är det bara maken och han är nog lättast.Triss så blir han nog glad.
Efter de så blev de och äta,de fick bli mcdonald`s i dag sen åkte vi hem.Var hel slut och mina planer att gå till mio,mediamarket,toysrus och gallerian blev som bortblåsta.

Inga kommentarer: