torsdag 17 september 2015

Buzza Vanish Gold

Som jag sagt tidigare så är jag en buzzador medlem och det  är helt gratis.Det enda man får göra utbytt mot varuprover är att man ska reccensera och berätta om man är nöjd/missnöjd och hur det gått med  och buzza med sina vänner/släkt.
Denna gång fick jag en burk med vanish gold och tio små påsar som jag delat ut.
Har sett reklamen flitigt på tv och som många andra reklam snuttar så tar man inte åt sig.Man tänker att de där är fusk.Kan ju aldrig bli så rent.
Ja de var ju innan jag testade på men nu vet jag att det är sant.
Helt otroligt,trodde fläckarna aldrig skulle försvinna.Sonen bajsar diarre och de kommer många ggr på hans kläder och nä lyckas inte få bort det med vanligt tvättmedel.
Testade två gånger,och när jag la vanish gold innan jag tvättade plagget så försvann allt.
Här har jag före och efterbild på en jacka som hade allt möjligt på sig.Nu ser den ut som ny.

Inga kommentarer: