tisdag 7 juli 2015

Ingen ork kvar.....

De här är de nog de värsta som hänt mig under graviditeten.Kan knappt röra mig,har ont konstant och har uppsvällda fötter,bränt mig i solen,blåsor under fötterna och stor som ett berg.
Känner mig inte de minsta sexig som gravid,mer de motsatta.Mått skitdåligt och gör de fortfarande.
Hoppas de verkligen släpper när bebisen kommer.Har under de tidigare två graviditeten blivit förlosningsdeprimerad så hoppas att jag slipper den här gången.De värsta som finns.Man ska ju vara glad när man får en bebis och allt tipp topp.
Jag vill bara att bebisen ska komma och att de är friskt.De enda jag vill ha.
Man uppskattar det mer när man fått ett barn som har en sjukdom.De brister i mitt hjärta när jag tänker på det och lider med alla som får leva med det livet ut.

Inga kommentarer: