torsdag 25 juni 2015

Mvc Besök

I dag hade jag mvc besök och de gick bra.Bebisen är fixerad så de var goda nyheter.Hoppas så klart de håller sig.Nu är de inte mycket kvar.Är beräknad nästa torsdag men vet att jag inte kommer föda då.Jag gissar på den 10:e Juli.Nästa mvc besök blir 9:e Juli så får se om jag har fött till dess eller om i dag var mitt sista mvc besök.
Känner mig så tung och trött och vill bara att bebisen ska komma men samtidigt har jag panik att jag inte har nåt babyskydd :(
Ber till Gud att allt kommer gå bra och att bebisen är frisk.Det är det viktigaste och bryr mig ärligt talat inte om vad de är för kön.Nu vet jag ändå vad vi ska få för jag är för nyfiken och skulle aldrig klara att hålla ut till förlosningen.
Hur gjorde ni?Kollade ni upp på ultraljudet vad ni skulle få eller ville ni bli överasskade?.

Inga kommentarer: