söndag 30 november 2014

Buzza om Therma Care

Jag är en buzzador och ibland får jag chansen och testa på produkter och denna tyckte jag passade mig perfekt.
Har haft ryggbesvär sedan jag var i tonåren och då jag läste om detta så tyckte jag att de lät toppen.
Enkelt att ha på.De man lägger på är en sorts dyan på ryggen som ger värme och hjälper till med smärtlindring .Ska sitta där i 8timmar för allra bäst resultat,så helt perfekt att ta på innan man ska t.ex gå jobba för där tycker ändå jag att man anstränger sig mest.Kan känna av en enorm smärta efter att ha stått och jobbat i flera timmar så när man kommer hem vill man bara slänga sig på soffan och klagar.
Nu blir de på med Therma Care och låta den göra jobbet åt mig för att ge massage till en själv på ryggen är ju omöjligt.
Så känner du eller har du kanske ont i antingen i ryggen eller nacken/skuldror så finns dessa och köpa hos ditt närmsta apotek.

Finns videoklipp på youtube,klicka på länken nedanför.
Therma Care

Inga kommentarer: