fredag 26 september 2014

Hej då Orbit Baby G3

För en månad sedan blev jag en av de tio som skulle få recensera och testa orbit baby G3.Till min förvåning så fick jag för några dagar sedan att jag fick ett erbjudande.Betala halva priset för vagnen eller lämna tillbaka.Där blev jag allt snopen.Trodde ju den blev min,men ack så fel jag hade.
Både jag och mannen blev grymt besvikna och väldigt ledsna.Vi har ju inte råd och köpa den annars hade vi gjort de.Vi lever en månad för månad så skrev till dem och förklara och då erbjöd de då två avbetalningar.Jag som blev så glad över vagnen då,skuttade över glädje för att plötsligt börja gråta över att den inte kommer vara kvar hos oss.
Maken är arbetslös och får de lägsta på a-kassa då han blev arbetslös efter en sexmånaders medlemskap  och min föräldrarpenning försvinner nu i Oktober
så vet de sjutton hur vi ska klara oss,mår dåligt att ens tänka tanken.
De här blev sista promenaden med vagnen,snyft,
Franko har så roligt med vagnen då han åker skateboard på brädan och ibland står han på den då han får trötta ben.Så trist att den ska lämna oss.






Inga kommentarer: