torsdag 28 augusti 2014

Testperson Orbit Baby G3

Jag blev en av de tio test personerna som fick äran och testa på en barnvagn och inte vilken som helst.I dag fick vi leverans av Dhl.Åh vad glad jag blev då de knackade på dörren och jag fick se dessa.Blev som barn på nytt,skrek lite och hoppade av glädje.Denna barnvagn är motsvarande Rolls Royce och sett många kändisar ha deras barn i och nu har jag den i mitt vardagsrum.De är lycka och den är grymt snygg kan jag lova.I morgon får ni se mer bilder och reccension då vi ska testa den.Perfekt och gå promenad till förskolan.Storebror kunde ju inte låta bli och pröva sidekicken redan här hemma.Så nyfiken och via teckenspråk visade han att han ville pröva den.Så ser så fram emot och testköra den i morgon.
Jippi i dag kommer jag sova ordentligt och drömma om denna hiihihihi.


Inga kommentarer: