lördag 10 maj 2014

Sjukstugan

Sonen hade sin 5årskontroll på Bvc i Tisdags och då  mådde jag inte bra så hans pappa tog honom dit,för han skulle få spruta och vad jag fasade för det men de gick bättre än jag hade trott.Han kom hem och pekade på armen och sen gjorde han tecken för ont.Kan säga att samma dag fick han ingen feber men dagen därpå så var han varm och hängig.Så de blev och stanna hemma fram tills i dag.
I går åkte jag in till akuten,nu ångrar ja ens att ja åkte dit.Har problem med magen och nä det hjälpte inte ett dugg att besöka sjukhuset.Jag och Felicia satt där över 5timmar.Helt sjukt
Och fick vara med om nåt jag aldrig kommer glömma och hoppas aldrig få vara med om det igen.
Så efter den traumatiska händelsen var det raka vägen till apotek och sen hemåt.
Det jag har svårt med fick jag ut på recept,dvs dricka medicinen.Fy fy,blev små klumpar och klarade inte att dricka allt.


Inga kommentarer: