tisdag 29 april 2014

Tvättdag-Usch

Åh har tvättat kläder sen kl 11 på förmiddag och jag är helt slut.Blev färdig för en halvtimme sedan.
I vanliga fall går det nog snabbare men ta med sig Felicia ner och hålla henne gör det allt svårare.
Och ingen hjälp får man inte heller samtidigt man ska underhålla sonen,pustar ut.Nåt jag verkligen inte gillar är att tvätta kläder.Har inga krafter kvar och ändå måste ja lägga på påslakanet på vår säng,kommer nog somna innan ja hunnit lägga de.Och Felicia har gråtit non stop i dag och vill att jag ska bära henne.Jösses hur kommer detta sluta.Jag som redan har ont i ryggen.Ni vill nog inte se den men fått typ ca 30cm långt kryss på nedre delen av ryggen.Jag blev yr i går och ramlade på en plaststol och japp den gick sönder och skrapade ryggen ordentligt så de kom blod och ja ett stort fult märke.Tack gode gud höll jag inte Felicia vid den tidpunkten.Att jag blev yr var nog för att jag inte hade ätit lunch och middag åt vi inte förrän efter kl 18 då vi åkte iväg och grillade.Kött,sallad och potatis grillade vi och ja va det var gott.Premiär för i år och Franko stod stolt brevid sin pappa och kollade då han grillade.

Inga kommentarer: