torsdag 24 april 2014

Loppi Bloggbag

För några dagar sedan fick jag hem denna goodiebag med massa smått och gott från loppi.
Sheer cover använder ja redan mig av då vi ska på fest eller högtid så blev så glad då det var med i paketet.Bronze puder så man får lite färg på ansiktet.Underbar sak och har redan invigt den.
Te med choklad och kanel ja ni hör ju hur det låter,smaskens och så fick man oxå ekologiska godisar de du det visste inte jag ens att de fanns.Sura och underbar smak så de fick tummen upp.Naturdiet föll inte mannen i smaken men den gick ner ändå.Själv tyckte ja att de luktade jättegott men ja håller mig undan gosaker och gjort de nu  i 10dagar så kunde tyvärr inte smaka nåt av dessa men som tur har jag en testpanel hemma.
En bok fick ja oxå med.Jösses har aldrig läst en bok,ja hinner somna innan ja ens hunnit läsa några rader.
Fick även en burk med pulver som består av alger,undrar om jag vågar pröva den eller om jag ska låta maken pröva först*ler*Dessutom fick ja en varucheck där jag kan hämta ut en yoghurt med passionsfrukt.Åh låter ljuvligt i mina öron.Älskar passion.
Vill du oxå få chansen att  testa olika varor så ett tips är  loppi sidan på fb.Toppen sida verkligen.
Tackar så hjärtligt för denna goodiebagen.



Inga kommentarer: