onsdag 12 februari 2014

Beställt garn och sånt

Har aldrig virkat eller stickat i hela mitt liv men det ska det bli ändring på.Har ju visat er en filt som jag vill ha till Felicia och vad passar bättre än att pröva och se om man lyckas/misslyckas.
Väntar på 4st garnnystan Viking baby ull,cecilia korall garn,ett vitt garn,rundsticka och beskrivning på hur man gör babyfilten som jag är ute efter så nu väntar jag spänt på att jag ska få hem paketet för att sen kolla in på youtube hur man går tillväga och hära kan man gå in och  lära sig virka



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Inga kommentarer: