söndag 8 december 2013

LoppiBag Gravid& Baby

I förrgår var jag och hämtade ut detta underbara paket.Fick chansen och testa på loppi bag och det passar mig perfekt då jag har en liten bebis på snart 3veckor .Natusan oljan är jättebra, har använt de till badet och även och smörja in hela kroppen på henne.Zinksalvan kan man ju inte vara utan.Nappflaskan använder jag till välling då ja känner att mjölken är slut vilket de kan bli då hon vill jämnt vill ha tutten.Jättebra produkt verkligen.Resten av produkterna kommer komma väl till användning inom närmsta framtiden.
Vill du i framtiden få testa produkter så tycker jag att du ska gilla Loppi.se på facebook.Finns många bra tips,erbjudande,evenemang och tävlingar som du inte får missa.
Tusen tack till alla på loppi.se.Såna här paket uppskattas och alltid kul och få testa på nytt.

Inga kommentarer: