onsdag 4 september 2013

Jag är kär i Bugaboo

När min son föddes hade vi det knapert och levde på det minimala så det blev en begagnad sittvagn som vi köpte och hade mjuklift i och körde sonen.Under bebistiden så bytte vi nog vagn 3 ggr.
Var inte nöjd med de första valen och kan säga att ja aldrig köpt en vagn med liggdel men nu
har jag verkligen hittat en vagn ja vet att ja inte skulle tröttna på men den är riktig dyr.
Önskar man vore rik så man kunde köpa det mesta till sina barn då de är ju ändå de viktigaste man har men att betala över 11000:- är det verkligen rimligt eller är det bara för status?
De här är vagnen ja pratar om.Bugaboo Buffalo med rejäla hjul och sånt gillar jag så man inte har problem i snöovädret.Skön och köra också kan ja lova för tog mig en sväng till babyproffsen och hade svårt och släppa taget om den.Stilren vagn och de säger ju att det säger mycket om en som person vilken vagn man väljer och hade ja råd så skulle den här vagnen skrika  mitt namn.


Inga kommentarer: