söndag 29 september 2013

Foglossning

De här 2dagarna har verkligen tagit musten ur mig.Orkar verkligen ingenting och det ser hemskt här hemma hos oss.Kan inte böja ryggen så ligger massa saker på golvet och franko kastar sina legon överallt som man så klart går på till slut.
Kan inte komma ihåg  sist jag hade så här ont för de är verkligen fruktansvärd smärta och har satt sig vid svanken så när ja ska försöka böja på mig så blir ja helt stel och kan ej röra mig.Med franko hade ja aldrig så här ont men då i för sig var ja smalare och aldrig så här fet så antar att de är det som gör så ja har ont hela tiden.Gick in i vecka 34 i går och det börjar närma sig men om jag kommer ha så här ont varje dag hädanefter kommer det kännas som en evighet.

Får hoppas att de blir bättre i morgon så man kan hinna med några ärenden för måste gå till försäkringskassan och fixa lite angående franko och se om han kan få en stödperson här hemma som
kan avlasta mig för det känns mer jobbigare och väldigt tufft att klara av honom när jag kan knappt stå eller göra något kul med honom.Tyvärr blir de mycket sittande hemma då jag absolut inte har någon kontroll över honom då vi är ute inte i mitt tillstånd nu.Hemskt jag vet men har man inga som kan ställa upp för en så blir man ofta ensam men de är ändå jag och franko i slutänden.

Inga kommentarer: